廿四味成軍20周年演唱會全場爆滿 Brian爆粗答謝歌迷 :好X感動
香港Hip Hop組合廿四味為紀念成軍20週年,今晚(26日)在黃埔TIDES舉辦《Battle For the Mind》二十週年演唱會,全場爆滿,何超儀、吳彥祖、黃浩然、許懷欣等亦有場支持。
演唱會一開首,廿四味一眾成員阿肥陳偉雄、阿傑梁永傑、陳子聰 、Ghost Style 、李凱賢(Brian)、Eddie Chung,即唱《Hong Kong Kowloon(香港九龍)》 、《Do You Know Me》、《RTPK (Respect Tou Pok Guy)》炒熱氣氛,再緊接唱出《Do or Die》、《Bring it on》,現場氣氛非常熱烈!
唱完第一部份,各成員答謝在場fans,阿肥表示見到場中有不少街坊,Brian亦爆粗答謝歌迷:「我好X感動,好X想喊!」
之後第一位表演嘉賓為AGA,上台前Brian介紹道:「呢個嘉賓好畀面,佢退X咗休㗎喇,佢個生活已經好Xchill,佢把聲好X,但首歌講三點凌晨做乜X嘢」,即時令全場充滿笑聲!