批的士司機濫收5毫車資 找$20港幣變¥10人民幣 乘客:真係好躁
搭這趟的士真是蝕上加蝕!有的士乘客於網上發文批評司機,將車資「收齊頭」,39.5元變40元之餘,找續60元時更在中間夾着1張10元人民幣,她下車後才發現,氣得直言「真係好XX躁,啲的士X係咪玩少1日嘢都唔X得,我以後唔會再周街截的士」。
有「數口精」的網民為樓主計算匯率,得出損失了9元,「$20+20+¥10×1.15=51.5,DCX賺多了8.5+0.5=$9,幾蚊都呃,真係水魚之都」,有網民安慰道「你輸少少都仲係收人仔,整張唔知邊度嘅,就真係冇仇報」。
該的士乘客於Threads發文指出,她於新蒲崗截的士,到達時車錶顯示車資為39.5元,「佢同我講$40都算X數,我冇講啲咩」。
批的士司機「收齊頭」多收5毫車資 找$20港幣變$10人民幣
她給司機100元,理應找回60元,但下車後才發現其中1張是10元人民幣,「佢畀3張藍色銀紙畀我,張人民幣夾喺中間,我落車擺返啲錢先見到」。
乘客:以後唔會再周街截的士
她怒斥「雖然唔係好多錢,但係真係好XX躁,啲的士X係咪玩少1日嘢都唔X得,我以後唔會再周街截的士」。
網民留言指出,「啲的士佬找少畀你,之後又趕你落車,你都冇得數清楚,冇必要真係唔會搭的士」、「39.5收40我覺得還好,但係找人仔10蚊真係想報警」、「琴日搭完的士$33.2,我話畀八達通佢都係收X我$34」。
行家看不過眼:搞好啲錢找畀客咁難咩?
甚至連的士業行家也看不過眼,表示「我自己做都X埋佢一份,乜搞好啲錢找畀客咁X難咩?你畀我見到呢啲,我喺佢架車坐足成個鐘先走,我睇你點有得做」。
有網民則表示,「唔好嬲,業界都有好人嘅」、「我收過澳門幣100,所以我相信人有錯手」,並提醒「也要小心假銀紙,很多會找客」。
的士司機濫收車費會被扣幾多分?有什麼刑罰?
根據香港法例第374D章《道路交通(公共服務車輛)規例》第47(2)條,任何的士掌管人就租用的士所收取的車費,不得超過有關車費。任何人無合理辯解而違反第47(2)條,即屬犯罪。如屬首次定罪,可處1萬元及監禁6個月;及如屬再次定罪,可處罰款2.5萬元及監禁12個月。
此外,根據香港法例第647章《的士司機違例記分條例》,的士司機濫收車費會被記10分。2年間被記滿15分或以上,首次可被停牌3個月,其後每次6個月。
如果的士司機沒有散銀找續,屬於犯法嗎?
另外,根據香港法例第374D章《道路交通(公共服務車輛)規例》第45(2b)條,在的士可供租用或已租用時,為給予乘客找續,司機必須無論何時均攜帶不少於10元面額鈔票或2元或以上面額硬幣達90元,1元或以下面額硬幣達10元,任何人無合理辯解而違反第45(2)條,即屬犯罪,一經定罪,可罰款5,000元及監禁6個月。 運輸署提醒,的士司機若未能為500元或1,000元面額的港幣提供找續,雖不屬違例,但的士司機應盡量滿足乘客的找續要求。