宏福苑|丈夫女兒「最安全的家」喪命 遺屬:至今未有人「認錯」
宏福苑獨立委員會今日(22日)召開第五輪首場聽證會,並公布不會向特首申請成為法定獨立調查委員會。會後,有宏泰閣居民激動落淚,透露女兒和丈夫命喪火海,痛批政府監管不力,但至今仍未「認錯」,「我哋唔係以災亂港,係最安全嘅屋企都無啦啦無咗條命」,又直斥部份人的「貪」念令168人喪失性命,「屋無咗,可以再買過或者申請政府樓,人生無咗條命就無啦。」
首次到場旁聽的宏泰閣居民吳女士受訪時握著紙巾、身體顫抖,稱「個心好唔服氣」,料想不到宏泰閣是其中一座損毀最嚴重的樓宇,她的女兒及丈夫都在大火中罹難。她認為獨立委員會舉行的聽證會無法律效力,未能幫助災民,批評犯法的人沒有現身作供。
「我哋唔係以災亂港,係最安全嘅屋企都無啦啦無咗條命。」她說正因政府監管不力,好多政府部門事後承認「不理想」,「不理想即係有錯啦,你哋出嚟認錯嘛,你哋認錯畀死者、生者一個安心,你哋咁樣搞,人哋點樣生活落去?」
她憶起女兒時更飲泣,「我女啱啱大學畢業,人生啱啱開始,我好辛苦養大佢架。」由大火發生至今逾半年,她自言將近精神崩潰、每日無故落淚,雖然有上班,但偶爾情緒激動、情緒起伏大,現時每月按時與心理醫生會面、接受治療,亦會上課學習釋放情緒。
吳女士:屋無了可再買 人生無咗條命就無啦
吳女士表示,希望政府還居民一個公道,「168條人命就咁,好無辜嘅人就咁走咗,係最安全嘅屋企都可以因為人為疏忽、貪污。就係一個貪字,搞到佢哋無咗條命,全世界都知呢個新聞,你哋人工咁高仲係到貪,害死人。佢哋做錯啲咩?我哋有交稅,唔係就咁無咗條命。屋無咗,可以再買過或者申請政府樓,人生無咗條命就無啦」,又說「我每日見到你哋咁多條生命係到,我好羡慕你哋有生命、可以生存係呢個世上。」
她重申,希望聽證會給予居民一個交代,而非拖延時間,「拖到十年八年我都已經六十幾歲,啫係逼死我哋啲災民」。