周街都50K!畢業生獲聘銀行月薪20K 父母嫌人工低:諗住住劏房?

撰文:卡洛兒
出版:更新:

【大學生/畢業生/求職/Fresh Grad】新一季的畢業季即將來臨,相信不少應屆大學畢業生已經開始四處求職。但有應屆畢業生在社交平台發文,指已獲銀行錄取,月薪2萬多元,卻被父母嫌棄薪金過低,質問他「周街都50k(5萬)」、「(你)呢個人工係咪諗住住劏房」。

其父母言論被網民批評「離地」,「Fg人工有50K係個笑話,竟然有人信」、「香港人工中位數先2皮幾」、「大把人工作十幾廿年都冇50K」,並安慰事主毋須氣餒,「你唔係專科fresh grad有二字頭已經好叻仔」、「人比人,比死人,做好自己咪得囉」。

有大學生剛畢業便獲銀行聘用,開出2萬多元月薪,卻被父母嫌棄人工低。(《大叔的愛》劇照)

畢業生獲銀行聘用 月薪2萬多仍被父母嫌棄:周街都50K

「有X病屋企人」,有應屆畢業生在threads發帖呻苦,透露剛畢業已經獲銀行聘用,月薪約2萬多元,但就被父母嫌棄薪金太低,表示「周街都50K」、「(你)呢個人工係咪諗住住劏房」,更趁勢詢問樓主有否後悔小時候沒有努力讀書,瘋狂貶低兒子的言論瞬間掀起網民熱議。

樓主父母不滿其月薪,稱「周街都50K」、「(你)呢個人工係咪諗住住劏房」。(AI生成圖片)

樓主父母捱轟「離地」:Fg人工有50K係個笑話

不少人認為樓主父母「思想離地」,「屋企人冇返過工?」、「我今年畢業19K,我阿爸阿媽都好開心話我好叻女」、「大把人工作十幾廿年都冇50K,識得個文人已經做到總編輯,都未有40K」、「香港人工中位數先2皮幾」、「Fg人工有50K係個笑話,竟然有人信」,又揶揄「即刻叫佢介紹份50K(嘅)工俾你」、「你得閒cap吓啲慈母慈父full pay買樓嘅post,俾佢哋反醒吓點解後生唔努力返工」、「後悔細個唔識投胎ok?」。

同為父母網民指樓主父母不知足:畢業唔失業已經好好運

另有留言批評樓主父母「唔知足」,「呢個年代,我個仔肯搵份full time我要還神了」、「家陣畢業唔失業已經好好運」、「人比人,比死人,做好自己咪得囉」、「你唔係專科fresh grad有二字頭已經好叻仔」、「不需要過多與人比較,有盡力養得起自己就好了」,又提醒職場新人毋須事事向家人交代,「返工唔使講人工俾親朋戚友知,屋企人都唔使」。

有網民感嘆現今求職充滿挑戰,「家陣畢業唔失業已經好好運」,認為樓主父母「唔知足」。(《氣象廳的人們》劇照)

樓主揭父母背景! 高薪一族「睇唔起好多人」

樓主及後補充,指其父母皆為公務員,雖然兩人學歷不高,但「錢就搵到嘅」,加上他們身邊大部分人薪金較高,便錯將「政府Officer fresh grad真係50K」當是職場新人的月薪標準,亦因此「睇唔起好多人」,而樓主則不滿父母經常將他和身邊人作比較,直言對方說話「好X哽耳 」。

相關文章:月薪$17K!00後年輕人上班2天嫌辛苦辭職 食肆女經理公審惹熱議

餐飲業工作一向辛苦,未必每個人都可以堅持下去。本港有食肆的90後女經理在網上發文表示,以月薪1.7萬元新聘請1名00後員工,對方工作2天期間只是出餐、收碟和做樓面工作,但卻稱感到辛苦而辭職。女經理在網上詢問「其實啲00後係做乜X?」、「辛苦啲乜嘢?」。

帖文引來大量網民熱議,不少人認為月薪1.7萬元的工作並筍工,「保安返9個鐘都有1.8萬蚊起,有得坐有得玩手機,好過對你呢啲X老細」、「1.7萬蚊人工好高?」、「唔做咪唔做囉,使唔使寫悔過書搵屋企人簽埋名經你批准先辭職?」。不過亦有人認為年輕人「嬌生慣養」、「你睇佢要似捱咩」、「希望全部怕辛苦嘅,都可以跟屋企人返工,或者屋企人開間公司畀你哋」。

女經理指00後員工工作2天期間只是出餐、收碟和做樓面工作,卻因感到辛苦而辭職。(《行運一條龍》截圖)

00後返工2天感辛苦辭職

樓主在threads表示,餐飲公司出月薪1.7萬元請人,該名00後員工有餐飲經驗,卻只是工作了2天,工作範圍包括「出餐收碟做樓面」,之後形容工作辛苦辭職離開,樓主爆粗地質疑「其實啲00後係做乜X?」。

女經理︰請問辛苦啲乜嘢?

樓主亦在留言補充,對方工作2天,「我都冇同佢講過嘢」,一眾下屬「都幾用心去教佢 ,冇X過」,完全沒有說教,午膳時間過後就是下午茶時段,「個下午茶同落場冇分別,夜晚又唔係有生意,請問辛苦啲乜嘢?我真係好想知」。樓主更指「嗰個00後又話有屋企住,唔使交租唔使買樓嘅,又話唔使返工都有錢」,她亦上載其他食肆職員工月薪,都未必高達月薪1.7萬元,揶揄「睇嚟真係要17萬先請得起你哋」。

女經理在網上詢問「其實啲00後係做乜X?」、「辛苦啲乜嘢?」。(《行運一條龍》截圖)

網民熱議各有意見

許多網民留言指「辛苦唔做有咩問題?」、「唔可以覺得辛苦?唔啱做唔走得?唔啱做都勉強做,累街坊好啲?」、「覺得辛苦,勞力人工唔對等,唔做有咩問題?」、「又揾藉口請外勞呀」。亦有網民覺得「屋企唔等佢開飯嘛」、「佢地無壓力,唔使供樓,你好適應𠵱代人,過多幾年你要請10後重仲難搞」。

threads@giraffe.2876714